Bloggintresserade

torsdag 31 maj 2007

Fick sin vilja igenom =)

Ja då va man hemma igen, tänk va röva passar till den här stolen =)


Har fått mina glasögon, men jag vet inte om jag ser i dom än för jag har ju linserna i.. Vill liksom inte plocka ut dom på halvtid o kasta bort dom.. Smålänning som jag är haha... Nää jag ska vänta en stund till sen ska jag prova dom. Det spelar ju ingen roll om jag inte ser nåt i dom, dom kan ju inte göra nåt åt de nu i såna fall...


Gott att jag hann få dom innan jag åker till Fjollträsk o Globen...


Tilda va med mig till stan, oj oj oj den damen är inte klok.. Hon är så lik mig i sättet...  Hon flippar ut totalt. Vi satt o sjöng o diggade i bilen så andra bilister skrattade. Det va såna köer, tänkte ju inte på att de är Elmia Wood..


Vi skulle in till kyrkan o tända ljus, men det va stängt .. Synd.


När vi åkte hem så handlade vi lite.  Tilda brukar köra vagnen , jag plockar sakerna sen kastar jag dom till henne  =) , hon lägger dom i vagnen.. Måste ju ha lite roligt när man handlar..


Blev lite godis oxå... Ok de blev mycket godis, jag körde väldigt sakta hem så hon skulle hinna äta lite extra hehe... Det skulle vara våran hemlis,, bara de att hon hade choklad runt munnen, men jag sa inget till henne, så hon traskade in så till mamma...


Det är extra roligt när hon får tro att det är lite ajsingbajsing så här innan helgen ...


Nu är skruttan hemma hos sig, men hon fick sin vilja igenom, så hon ska komma till mig i morgon efter skolan  =)


När vi åkte in till stan stannade vi till en jättesnabbis hos Lena.. Ville bara kramas en liten stund, sen åkte vi..


Jag blir så lessen när jag ser att hon inte mår bra, men jag skojade lite med henne så hon skrattade..


Har inte pratat nåt speciellt med Marcus på ett tag,, han har ju börjat jobba natt igen... Saknar honom


Nä om jag skulle göra nåt ?


Jag vet inte riktigt vad än, men det lär jag märka sen ...


Puss I Pannan

3 kommentarer:

  1. inte göra något heller. Man kan bara vara. Ha en skön kväll. Kramar till dig.

    SvaraRadera
  2. ögona funkar på damen. Ja glasögona alltså ;)... Ha det gott, Kram!

    SvaraRadera
  3. Nä det är skönt att inte göra nåt oxå.. Bara vara.. Ögonen ser jag inte alls bra med.. Lessen lessen o ännu mer lessen... Bara strular hela tiden så fort man ska göra nåt. Hoppas att ni sover gott nu kram kram o Puss I Pannan

    SvaraRadera