Bloggintresserade

tisdag 15 maj 2007

Stormar de på servrarna här oxå ?

Jag kommer inte in till nån annan, kunde svara på ett pm innan men de va allt ...


Kan lova att ute blåser det till tusen. Jag är frusen inuti så det gör ont.  Klädde mig som en zombie när jag gick ut hahaha,, ja grannarna känner ju mig så dom vet ju vem det är  =)


Kom på innan att jag hinner inte skrämma Nanna i morgon, för jag åker iväg när hon kommer ,,, så jag får försöka köpa dom smällarna o ta de nästa onsdag hehehe...  Kan ju alltid lura hit nån annan  =)


AaaatttjjjjjjoooooOOO ojsan ursäkta. Ska försöka hålla för nästa gång  =/


Hmmm ska jag eller ska jag inte ,, det är den STORA frågan ?


Jo jag ska..............................


 

1 kommentar:

  1. Så nu har ja röstat på den.....ha en fortsatt fin kväll, kramkram:)

    SvaraRadera