Bloggintresserade

lördag 12 maj 2007

Rastlös

Ja förutom att det va en fin Ö, så är filmen skit.. Satt o kollade lite i mailen, men stängde ner.. 369 st... Ja så många ska jag INTE svara på,,,, utan det är grupper jag är med i..


I dag fyller Lilla Sara år.... 16 år... Grattis gumman. Hoppas att Du o familjen får en härlig dag.


Ringer en svänga till er senare.. Hoppas att ni sover gott nu. Eller sitter morsan o tjattrar som vanligt  ;)


Ska se om jag inte kan fjäska lite för Nanna om hon kan ta lilleman så jag kan komma ner en stund.


Fiiiii fan vad jag är rastlös...............


Klockan är bara halv 3 ... Hmmm nu hänger inte bokstäverna med när jag skriver... Den ligger ca två rader efter, så jag får vänta in..  Knas knas...


Nä nu ska jag besöka The Lady´s Room... Så om ni ursäktar en stund.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar