Bloggintresserade

söndag 13 maj 2007

Ekorrn satt i granen

Bert ringde mig innan o ville ha rättigheterna till låten. Men jag sa att jag inte ville göra affärer med honom utan att fråga er hahahaha..


Sen sa jag till honom att han är en liten gris, att han skulle vara snäll.   ;)


 


(snacka om att ha livlig fantasi)


 


Nickitita skriver om sin lille Skalman


Han är lite busig, men det vet vi redan.


Canon-man han fotar på


läckra bilder på en Å.


Lilla Snubblis hon tar Kvasten


 


Vimm hon älskar snusk hurra


de gör mig så jätteglad


41 har skoj med frugan


 


Nää de bidde inget bra....


Måste hämta kaffet.


Så gott gott. Tsst de har jag väl aldrig sagt innan...


 


Nää jag ger upp,,, fantasin försvann.


Jag la mig en stund innan, sov knappt en timme o drömde att jag va med sonen o hans ena lillebror.. Jag lyssnade på mp3, o skulle precis fråga om S ville lyssna....


Pang sa de rakt i örat på mig. Då exploderade hörplopparna. Jag måste ha rivit i örat för jag har så ont....


Det är konstigt att man kan drömma så mycket o om så konstiga saker.


 


Ha en härlig kväll


 


Puss i pannan på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar