Bloggintresserade

torsdag 10 maj 2007

Många snabbisar ;)

En liten snabbis,, hmmm börjar bli en vana  ;)  Har precis kommit hem nu. Har varit o grattat Lena... Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra min vän.


Hon blev bort rövad av sina barn o sambo nu. Jag hann vara där ett par timmar... Hon önskar sig 1 miljon o en ny bil... Jag har inte 1 mille, men jag köpte en bil till henne...


Ok 2 bilar..... 10 kr på Ica.... Dom hade racer på köks golvet...


Sen tog jag in henne i sovrummet,, tänkte,,, ehhh,,, ahhh ,,, ohhh...


Nä nä nä nä inget sånt.. Jag hade skrivit en sak till henne som jag läste upp....


Gråt gråt gråt... Tänk att hon visste exakt vilken stund jag skrev om..


Som sagt,, vi hade mycket trevligt,, eller jag kan ju bara svara för mig själv... Stackars Emmas kille, de va första gången han träffade mig,, så han fick väl en chock.....  Nää han är ju van vid Emma haha..


 


Nu har jag hämtat in lilleman från mamma, så nu ska vi ta en liten promenad... Sen ska jag sätta mig med korten som jag tog hos dom..


Hmmm Lillknotta,,, jag ska ha fler bilder på dig.. Hör du de Sara...  ;)


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. 000000000000000000010 maj 2007 kl. 21:14

    helt fel att bli bortrövad under sådana omständigheter... ;) Ha en go kväll / K

    SvaraRadera
  2. god natt och sov gott/kram

    SvaraRadera