Bloggintresserade

söndag 20 maj 2007

Hallon =)

Är gott  =)


Näpp det gick inte att lägga upp bildspelet.. Men om det är någon som vill ha det så skicka mail adressen till mig ...


Kvast,,, ja visst du får gärna ta den med kudden, men jag menade den bilden som va under, lägger ut den här igen...


Den heter Ett Fel På Kvinnan.


Den ja la ut här fick jag göra om för att kunna lägga ut den här, men själva bildspelet är jättefint.


Jahaa en ny dag.. Sol, moln, sol, moln ganska svarta moln. Hade tänkt åka till Stadsparken ganska snart men jag väntar med det till eftermiddagen. Inget kul om det blir regn, det ser nästan ut så här.


Har varit ute en runda nu... Vi träffade på min kompis barn utanför,, barnbarnen till tanten som blåste omkull för ett tag sen o bröt armen på 3 ställen.


Teddy blev helt galen i ena tjejen,, ojjj vad dom myste. Hon skrattade så gott.. Riktigt hjärtligt.


Hur mår ni i dag då ???


Hmmm undra om Lenas feber har försvunnit... (hoppas)


Har timat videon,, ska spela in Miami Ink o nåt annat på sexan, nåt nytt med Musse...


Zimba kom o skrek som en stucken gris tidigt på morgonen, undra va det va för frukost han släpade hem. Äckligt äckligt tviii.... Måste gå ut o titta på altanen sen.. Klarar inte de nu, känner mig äckelmagad  =/


O hej du,,, nu sa rumpan till att jag skulle resa på mig,, hon har somnat..... Stick stick stick,,, de sticker i min söta lilla rumpetuss hahaha...


Ha en bra dag allesammans


Puss I Pannan på er



 


Den här är det jag menar kvast


 


 

3 kommentarer:

  1. måste läramig att lägga in bilder o så där. Hej hej/blessing

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000020 maj 2007 kl. 15:51

    Ja DET var nåt extra ;) TACK! VERKLIGEN ett klokord!Å så FINT;)
    KRAAAM! Å pussipannan på dej,vännen..

    SvaraRadera
  3. Hoppas rumpen vaknade igen*L*......kramkram:)

    SvaraRadera