Bloggintresserade

fredag 25 maj 2007

Härligt väder

är det ute. Det är så varmt. Men du kan inte ha munnen öppen för alla tussisar som flyger omkring  =)


I dag åkte jag o handla innan jag skrev nåt här, fick nästan abstinens  =)


Nu har jag varit ute med lilleman. Träffade på några grann tanter o pratade en stund.


Har inte gjort så mycket mer i dag..


Jo jag köpte en fin solros till mamma på morsdag som hon ska plantera ute... Men hon fick den i dag i stället. Varför vänta. Hon får ett fint kort på Söndag i stället. Ska se om jag inte kan skriva nåt fint till henne.


I dag kom jag ihåg att köpa hallon... Ahhh de är så gott. Det ska jag smaska på i kväll.


Nu ska Teddy få lite mat så jag kommer tillbaka lite senare.


Puss I Pannan


 


FAN de blir nåt fel när man lägger in gif bilder i bloggen, dom förvandlas till png i stället......

4 kommentarer:

  1. de kan växa och bli så stora. Måste tacka dig så mycket för att du visade punkt för punkt hur man skulle lägga in bilder. Nu har jag klarat av det med tre bilder. Tack snälla för hjälpen. Ha en underbar kväll. Skulle önska mig några hallon. Kram!

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000025 maj 2007 kl. 21:20

    Mums mums ;) Här finns svenska jordgubbar a' 42 kr litern...Dyrt mums... Inte missommar än jöööö! Puss på dej!

    SvaraRadera
  3. Ja solroser är fina.. Tänk sen ska jag ta kort på den o se hur ståtligt den växer hahaha... Jag tittade in hos dig o såg dina bilder... Den ena hunden ser ut som min lilla råtta i badet =) roligt att det va till hjälp med bilderna. Hörre jag skickar över några hallon, ska de vara lite grädde till =) Ha en mysig kväll kram kram

    SvaraRadera
  4. är så gott, men Jordgubbar är ännu godare.. Tänkte köpa jordgubbar, men dom är så dyra nu så de bidde frysta hallon i stället.. Har inte gillat att köpa frysta bär innan, men dom här hallonen är så stora o fina som jag köper på Ica.. Gott gott. Men till midsommar blir de gubbar oj oj oj de är godis de.... Ha en härlig kväll puss i pannan

    SvaraRadera