Bloggintresserade

fredag 25 maj 2007

Trevlig Helg

Tjata tjata tjata.... Jag har sko skav i örat nu... Vet inte hur många timmar jag har pratat med snubblis..... Eller hon har tjatat med mig.


Man tycker ju att jag borde somna gott efter några timmar, men det gör jag inte =)


Har spelat betapet o jag förlorade.. Jippiiiii... Gjorde bort mig så hon kunde lägga ut Z .......... hon fick sig ett gott skratt i alla fall, men jag tyckte inte att de va så roligt.


Ringde till Marcus innan i kväll, men han hann inte prata, så vi ska höras senare i dag.


Det verkade vara bra på jobbet, o dom mår bra, mer hann jag inte ta reda på....


Nu har jag haft på mig linserna alldeles för länge.. Jag kom på att dom "glömde" säga att jag inte får ha dom i för länge första dagen..


Börjar bli seg i ögonen nu, så nu åker dom ut..


Hoppas att ni sussar gott nu. Ska oxå lägga mig o krama kudden,,, det är inte så lätt när man ska krama Teddy med all päls,,,, jobbigt att spotta hårbollar... Tvi tvi vale


F-n nu har jag suttit igen i flera timmar o hållit telefonen fastklämd mellan örat o axeln........


Jag har högtalare på den............ Snacka om att vara tom i skallen  (tyst anita inte ett ord)


Hörre de skvalar,,, pinkar du nu igen  =)


Ha en bra dag,,, trevlig helg o allt det där ni vet...


Blogga lugnt.


Händerna under täcket.


Puss I Pannan


4 kommentarer:

  1. Puss i pannan tillbaka......o ha en underbar fredag, kramkram:)

    SvaraRadera
  2. Jag har varit uppe och vaken länge nu, men du sover väl som bäst, efter en lång dag? Ha en fin fredag. Kram!

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000025 maj 2007 kl. 15:47

    hår i munnen! Uga.. Ha go pingst / Kram

    SvaraRadera
  4. nääää hundhår i munnen, de är ju hunden jag gosar med.. Nu är jag vaken o pigg, ja de har jag varit ett tag iofs. Ville bara titta in o kramelikramas lite

    SvaraRadera