Bloggintresserade

tisdag 15 maj 2007

Jag vill jävlas

Visst är det väl härligt när man kan sova. Är så trött så ögonen går i kors på mig. Men jag kan ändå inte somna.


Snart ska jag till optikern det ska bli så skönt. Undra om synen är mycket sämre ? Mmm tror de. Huvudsaken är att jag får ett par brillor så jag kan se =)


Sen är det inte många dagar kvar till jag ska till Anita o vi ska till globen o lyssna på Il Divo... Wooow. Det ska bli så roligt.


Vi får se när jag kan åka upp dit, o när jag åker hem. Ja jag orkar väl inte med henne alltför många dagar hahaha..


Ja då va det dags för Nattliv igen eller vad det heter programmet.. Jag fattar inte varför dom måste skrika så förbenat som dom JÄMT gör...


Har nog aldrig varit med om några som låter så. Dom är så speedade, så man undrar ju vad dom går på ?


Tv4 borde ju dämpa dom lite.  Ja jag får mardrömmar av dom. Det konstiga är att det är ju olika som jobbar där, o ALLA skriker som grisar. Blaaahhhh.


Jaja då fick jag gnälla lite oxå..


Ojjj snacka om att bli rädd. Teddy skällde till i sömnen.. Den, han har inga problem att sova.


Jag blev så full i skratt härom dan när jag kom o tänka på hur jag jävlades med Marcus när han va liten.


En gång hade jag köpt hem såna där drag smällare eller vad dom heter. (smällare som man drar i sär så dom smäller)


Jag band fast ena änden i dörrhandtaget o andra i nåt i väggen. Så när han kom hem från skolan eller från kompisar o öppnade dörren så small det ju till.. Hahahaha


Oj oj vad Marcus blev rädd, men han gjorde ofta så på mig oxå


Undra om jag inte skulle försöka få tag i såna igen så jag kan göra så på Nanna när hon kommer på Onsdag o ska städa hahahaha..


Undra vart jag hittar såna ?  Jaja vi får se om jag hittar några.


Ska det börja strula med expressen/bloggen igen ? Det går knappt gå in i bloggarna eller i profilerna...


Kanske bara är nåt som varit nu.


En ny vecka ,,, nya tag..


Dröm Sött Händerna under täcket...


Puss & Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar