Bloggintresserade

söndag 13 maj 2007

Nu ska vi Sjunga ;) Ppiiccaaddiillyy

Knacka lilla bloggen,,,,, i stället för mig


Minnet of your comments, de va det som fick mig fast.


Knacka lilla bloggen,,, för här kommer jaaaaaaag.


Aaaaaaaaaaaaa   Aaaaaaaaaaaaaaa AaaaaaaaaaaAAAAAAAAA


*host*


 


Morning, God eftermiddag, god kväll... ;)   Har ni sovit gott i natt ?


Förutom att jag har försökt att sova, så somnade jag faktiskt till slut.. Ja vid 6 i morse. Så jag har allt sovit ett par timmar..


Har traskat runt lite med lilleman, det började regna när vi gick ut. Men det blåste inte, så det va så skönt. Det är härligt när regnet piskar i ansiktet..


Pratade med mamma innan. Hon har det bra förutom att hon inte mår bra,,, ja hur lät de... Jo hon blir väl omhändertagen o ompysslad, men hon har ont i halsen,, en liten förkylning... O den hon är inte sjuk i första taget. Hon åker direkt i säng  när hon kommer hem..  :)


Det är dra täcket över huvet väder.. Bara ligga o slappa i sängen o titta lite på tv, snarka lite, titta lite till  ;)


Ja de är ju inte lätt o få plats... Smidig som jag är (not) så kan jag slinka mellan någonstans hahaha....


 


Tjoff Tjoff  Ha en härlig dag

5 kommentarer:

  1. 000000000000000000013 maj 2007 kl. 15:15

    glad ida? ;) Hej!

    SvaraRadera
  2. har nog kommit in i andra andningen ;) Du sjöng väl när du tittade in här va hahahaha.... Kram kram

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000013 maj 2007 kl. 16:38

    För full hals! Fniss,du e kul du.Fortsätt mä de,de blir man glad av!Kram såhär mitt på eftermiddan :)

    SvaraRadera
  4. tralllalllallla knacka lilla bloggen ...föööööööör dee eee ju braaa...oj en liten råtta ...blogga till den nu..snart e kl åtta ..knaaacka lillla bloggen ooooooooooooooooooo....harkellll ..snacka om tjusi körsång...de kanske kan bli en liten vers till:) kra

    SvaraRadera
  5. bra att ni sjunger, nu kan ni sjunga igen.... kram kram

    SvaraRadera