Bloggintresserade

måndag 21 maj 2007

Vaknade yr o

konstig. Ont i skallen, varm till tusen, ställde mig i duschen o nu fryser jag. På en halvtimme har jag fått ont i halsen oxå.


Somnade strax efter åtta i kväll, kände innan i dag på dan att jag har varit lite fnulig.. Ja jo de är jag ju annars oxå  =) men lite annorlunda då..


Så nu gott bloggar (alla) folk blir de ett pladask rakt ner i sängen. Sussa gott, för de ska jag försöka göra, jag har ju en tid till optikern i morgon ,, den vill jag inte missa...


Puss I Pannan

4 kommentarer:

  1. 000000000000000000021 maj 2007 kl. 11:27

    du är piggelin ida så du inte missar optikern! Friskis-kramar /K

    SvaraRadera
  2. Du är ju sjuk du har säkert feber gå till en läkare så får du nog
    någon medicin...krya på dej och ha en bra dag/kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas det går bättre denna gång/blessing

    SvaraRadera
  4. Känner mig något bättre nu =) Puss I Pannan, ha en underbar dag

    SvaraRadera