Bloggintresserade

fredag 11 maj 2007

Sugen på nåt ?

Jag är godis sugen så in i norden... Vilken tur att jag inte har nåt hemma..


Kanske skulle ta nåt o äta, har inte gjort de i dag än. *slarv*


Jag tittade på ett mail som Marcus skickade innan Lillkillen


Måste ju kolla runt på den sidan o se om man hittar nåt skojigt..


Hittade några till


 


Hur gör man ?


Katt - Vatten


 


Vill oxå ha en sötnos


Vink Vink


Ilsket liten gull unge


Pulka väder


Bebis i magen


 


Ja det blev sista film snutten. Det är roligt att sitta o kolla lite.


Satt o gjorde en bild till lyssanlull igen..


Oj vad det regnar nu, lovar att alla kranar är öppna..  Undra om katterna vill in ?


 


Ja visst ja, jag la ju in ett kort på  BILD BLOGGEN  innan.


 


Puss&Kramsålänge

2 kommentarer:

  1. Nika, Under solen i Cinci.11 maj 2007 kl. 22:57

    jag visste ju inte att du hade en bildblogg...vadå amatörfotograf..det är ju urfina bilder vetja. Fortsätt med den....
    ha en bra helg

    SvaraRadera
  2. Jo då jag försöker ta lite bilder.. Älskar att ta kort. Bloggerna ligger under profilen, har några till, men det är den här o bild bloggen som gäller.. Tack för dina ord.. Ha en fin kväll kram kram

    SvaraRadera