Bloggintresserade

lördag 26 maj 2007

Klick klick LE =)

Mmm de va så skönt ute innan. Va ute nästan en timme. Det va ljummet..  Hade med mig kameran ut,, ja det blev inte så många bilder men några la jag in i BILDBLOGGEN. Kanske ska lägga in en bild till, men jag vill ha mammans tillåtelse först. En söt liten rackar unge är det....


Ja visst ja,, det blev ju några på katterna oxå.. Jag lägger väl in dom i LILLEMANS BLOGG. Dom blev lite suddiga, men det är inte så lätt när dom springer i väg katterna  =)


Jahaa det straffar sig på en gång.. Jag köpte lite smågodis innan o nu har det väl åkt ner en fnula i tangentbordet så det går knappt trycka ner tangenterna  =/


Kanske går att skaka ut... Hold on.......


Ja om de åkte ut eller om det har lagt sig under nån knapp jag inte använder vet jag inte  =)  nu är det ju lättare att skriva.


Se man ska inte äta godis. Haaaa blaaah.


Teddy har det jättejobbigt nu.. Innan när vi va ute så träffade vi på en tik... Gissa vad hon gjorde ?


Johoo de va rätt... Hon löper....  Teddy går runt här o är pilsk, han vill ut o ha roligt. Han tror att om han puttar på mig så kommer han ut... Tjiiii den gick inte heller.


Ja nu lär det bli en jobbig natt. Nu vet man inte om han är nödig eller om han är NÖDIG  =/


 


 


Ringde till Marcus o Nina innan. Pratade först lite med Nina sen med Marcus.. Eller ja jag fick prata med Fredde först, han trodde han kunde lura mig o tro att de va Marcus.. Knasiga ungdomar  =)


Dom mådde bra,,, hade lite folk hemma, men dom skulle nog ner till stan sen..


Fasen dom pratade om bungyjump... Lurar dom Marcus till de om han har fått lite i sig så jädrans blir jag galen... Han är så höjdrädd, han är lik mamma..


Nää jag tror inte att han skulle göra nåt sånt.. Men skulle han hoppa så tror jag att han skulle svimma på halva vägen..


Oj oj oj... Håll er i skinnet nu ...


 


Jahaa nu fick jag samtal.... Gissa vem ? Johooo snubblis...


Hej hopp på en stund..


Puss I Pannan


 

2 kommentarer:

  1. Låt dig hänryckas i pingst!
    Kram
    Kent Rönn

    SvaraRadera
  2. är alltid roligt att höra... Ha en trevlig helg kram kram

    SvaraRadera