Bloggintresserade

fredag 25 maj 2007

Tarzans Lianer ?

Kli kli kli bbzzzzz slurp.... Jädrans myggor... Jag HATAR myggor... Har varit ute i 2 timmar nu, det va så härligt att sitta ute.. De va vi tuffa tanterna med bichon/pudlarna bjäbb bjäbb tjatter tjatter hehehe...


Teddy mår som en prins.... Ensam kille bland 3 tjejer..


Oj vänta...........


=) stackars mamma hon ringde in o ville att jag skulle skynda in till henne..... Hon hade fått en fästing i skallen... Jag trodde hon skulle krypa ur skinnet innan jag fick bort den... Ja de är rent ut sagt för jävla äckligt... Det kryper i hela kroppen på mig nu... Ska hoppa in i duschen....


Fästing medel ska inhandlas ögona böj.


Nää får väl ringa o säga god natt till snubblis annars kinkar hon väl hela natten...


Hoppas ni har haft en härlig kväll.


Puss I Pannan

4 kommentarer:

  1. men alltid trevligt att läsa dina alster o speciella stil hehe. Kolla lite på bilderna igår. Maskar höhö........oki natti/B

    SvaraRadera
  2. alltid lika roligt när du hälsar på hos mig.. Du är så välkommen så.... Stanna lite längre nästa gång så ska du få ett glas vatten =) eller nåt annat... Maskarna är skit äckliga, men dom sprang inte ifrån mig så det va därför jag tog bilden hahaha natt natt kram

    SvaraRadera
  3. Hej på dej jag har varit ute i 12 timmar i dag och har inte
    sett eller hört en enda mygga i dag*L*
    Sov gott och dröm söta drömmar/kram

    SvaraRadera
  4. dom stora som hus =) Livsfarliga =) Drömmer alltid söta drömmar om dig vet du väl =) Natti natti puss I pannan

    SvaraRadera