Bloggintresserade

fredag 18 maj 2007

Tick Tack

o tiden rinner iväg.. Ännu en dag som passerat ganska smärtfritt  =)


Vi va ute innan med Iza o matte på en promenad, det va så skönt. Hade med mig kameran, men jag tog inte många bilder, dom få jag tog är i bildbloggen o Teddys blogg.


Tittade lite på Talang 2007 innan, att dom är så duktiga. Dom små går ut på scenen som om dom inte hade gjort nåt annat. Dom äger scenen o publiken. Otroligt. Skåningen va stört skön.


Mår lite illa,,, köpte lite godis innan så jag har ätit de nu  =) De va ju gott då,, men nu har jag stängt påsen det blev lite för mycket. Men den kommer säkert fram snart igen.


Mosters katt är inne för natten, mamma fixade de innan när hon åkte till syrran. Så jag ska bara släppa ut henne i morgon sen kommer dom hem.


Jag skrämde slaget på min ena katt innan, jisses vad jag skrattade. Jag skulle bubbla lite vatten, så jag tar ganska mycket bubblor i så det låter ju ganska högt/hemskt .. Så katten blev livrädd han gjorde en helomvändning hoppade i med bakbenen i matskålen som puttade till vattenskålen. Allt åkte ut...  Han va som ett streck, sen såg jag inte honom mer hahahaha..


Jo nu är han inne, men jisses va snabba dom är..


Funderar på om jag ska krypa ner i sängen o titta lite på tv.. Vet inte om det är nåt bra än. Det är väl alltid nån skit  =)


Jo men jag gör så... Hej på en stund..


Puss & Kram

1 kommentar:

  1. 000000000000000000019 maj 2007 kl. 15:12

    vänliga illiena, fniss..buse där..

    SvaraRadera