Bloggintresserade

tisdag 15 maj 2007

Historia dags =)

Fick den här av en nätkompis som jag vill dela med mig av. Ni kanske redan har hört den..


Tyckte den va bra..


Kramelikram


 


SMARTA KVINNOR FINNS DET GOTT OM (så sant, så sant)



En man ringde hem till sin fru och sa;
"Älskling, jag har blivit tillfrågad att hänga med på en fisketur till
Canada med min chef & en del av hans vänner. Vi kommer att vara borta i en
vecka.
Det är ett bra tillfälle för mig för att få den befordran som jag väntat på,
så snälla kan du packa tillräckligt med kläder för en vecka och ställa fram
mitt spö och min fiskelåda.
Vi kör från firman så jag kommer bara förbi och hämtar upp mina saker."

"Förresten! Vill du vara snäll att packa ner min blåa siden pyjamas."

Frun tänker; "Det låter lite konstigt", men som vanligt är hon den goda
hustrun och gjorde precis vad han bad om.

Följande vecka kom mannen hem lite trött men såg ändå pigg och glad ut.

Frun välkomnade honom och frågade ifall han fångat många fiskar?

Han svarade; "Ja, massor av lax, några Bluegill och några svärdfiskar. Men
varför packade du inte ner min blåa siden pyjamas som jag bad dig om?"

Du kommer att älska svaret.................


 


 


 


 


 



Frun svarade: "Det gjorde jag. Den ligger i din fiskelåda!"

3 kommentarer:

  1. 000000000000000000015 maj 2007 kl. 11:31

    Smart fruga han hade,den mannen..Ha en bra dag,med eller utan sidenpyamas Fniss Kram

    SvaraRadera
  2. ja visst va hon.. Ha en bra dag du oxå kram kram

    SvaraRadera
  3. Har hört den i andra versioner men den går ut på att luras först, något att ta lärdom av dåra! Oops!

    SvaraRadera