Bloggintresserade

fredag 11 maj 2007

Its like an old sweet song

Det är lögn i helsike att jag kan slappna av. Har sån kramp :(


Försöker titta lite på tv;n, men jag ligger o tänker. Jag blev lite lessen innan när jag inte kunde hitta ett kort som jag trodde att jag hade lagt in i min fotograf blogg... Så jag satte mig o letade nu, jag hade missat att lägga in det bara..


Vad fånigt det kan bli.


 


Tidigare i kväll så kom Tilda hit, vi skulle fixa med inbjudnings kort till hennes kalas.. Den tjejen vet precis hur hon vill ha de. O hon fick de hon ville ha oxå... Söt ungen.


När hon cykar hem så ska det ropas hej då så länge som vi hör varandra, hej då,,, love you,, hej dåå ,, love youuuuu,, hej dåååååå,, love youuuuuuuuuuuu..


Its like an old sweet song


Grannarna undrar väl vem jag står o skriker på.


Jag tänkte att jag skulle försöka sätta ihop nåt i movie makern, lite musik o ett bild spel...


Kom på mig själv med att sitta o le nu. Jag tänkte på innan när jag va hos Lena så skojade jag med hennes sambo lite. Satt även o tittade på dom. Den kärleken dom har till varandra önskar man att man kunde få uppleva, ja fick man uppleva hälften av det så fick man uppleva mycket. Han är så gullig mot henne, så hjälpsam o kärleksfull.


Tänk er att se dom båda ligga på golvet o köra racer med leksaks bilarna Lena fick... Skit oxå att alla dom bilderna blev suddiga.. Dom får väl lägga sig på golvet o leka lite en annan gång..  ;)


 


Uff vad tiden går sakta i natt..


Ojjjjjjjjj Teddy sätter i halsen

2 kommentarer:

  1. hmm grannarna undrar jaha...men har inte dom lärt känna dej nu!!
    en annan har inte heller somnat ännu skit o dynamit..hoppas du har somnat nu iallafall..o krampen släppt...inte skönt me sånt... ska själv försöka sova nu...ska ju vakna halvåtta..o de e ju ingenkonst:)kram hörs senare..

    SvaraRadera
  2. dom känner mig nu.. Tur är väl de... Sov lite innan vid 22 tiden en stund, men inget nu.. Ska lägga mig o snarka lite... Kramperna känns bättre. Sussa gott kram kram hoppas du mårbra

    SvaraRadera