Bloggintresserade

lördag 12 maj 2007

Blivit Taggad igen av snurresprätt :)

REGLER:



Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir “tagna” ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn…
Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information…


 


1. Måste alltid vara den sista som säger hejdå när jag pratar i telefonen.


2. Är förälskad i tanken på att vara kär.


3. Att kyssas är underbart


4. Tycker inte om att gå till tandläkaren / läkaren / gyn, vill bara springa


5. Snarkar väldigt högt  ;)


6. Ljuger aldrig, men talar sällan sanning..


 


Det är inte lätt att komma på saker. Eller vem man ska tagga nu..


Får ta en liten ronda o se ut mina offer ;)


 


Trash  Filuran  Maloo  Nickitita  Nyfiken I En Strut

4 kommentarer:

  1. 000000000000000000012 maj 2007 kl. 21:58

    att du inte valde mej ;)
    Ha en jättego kväll,hoppas du får sova gott inatt.Kramis

    SvaraRadera
  2. Jag har inget godis men en litet glas likör e smasken o smutta på/blessing

    SvaraRadera
  3. jag vill inte heller... Man får smyg tagga nu , springa fort som f-n Jag har gjort en omelett nu så den ska jag smaska på.. Ha de gott kram kram

    SvaraRadera
  4. ljuger aldrig men talar sällan sanning.....fan den va bra den ska jag komma i håg*S*...Du ska ha en skön kväll/kram

    SvaraRadera