Bloggintresserade

torsdag 17 maj 2007

Men hallå

vad ovanligt att jag sitter här .... NU...


Hade tänkt o rapa ur mig världens svura ramsa, men jag orkar inte.


Sov knappt en timme, vaknar sen av min förbenade värk.


Regnet öser ner. Försökte titta lite på tv, men som vanligt så är det bara skit. Jag menar Simpsons, vem orkar med sånt ?


Oj oj fick ett mail där jag fick veta att jag har behandlat en väldigt illa.   =)


I am so sad because you´ve treated me bad and you dont love me.


Oh my god... En riktig Don Juan, som är ute efter pengar.. Men tji vad han bedrog sig.... Han kunde nog inte hitta nån fattigare än mig hahahaha...


Akta er flickor hahaha ja ni guys oxå...


Lite roligt fick jag ju nu ändå..


Torsdag hela dan, vad ska jag hitta på då ? Röra mig försiktigt i lgh så jag inte stökar till nu när jag har så fint  =)


Ja då va de lilla Tilda igen.. Jag sa till henne att hon skulle komma in till mig (hon sover hos mormor i natt). Jag ville ge henne en tjuga för hon hjälpte mig med Lilleman.. Jag sa inget om pengarna först utan visade henne mina kläder..


Hon tyckte dom va fina,, jo hon är ärlig... Eller man ser på henne när hon är mindre ärlig  =)   Hon har samma min som Marcus hade när han va liten o drog en vals haha...


Jag gömde tjugan i min bh, vi är lite tuttfixerade här. Hon är i den åldern då sånt är häftigt... Hon letade reda på den ganska snart..


Sen ställer hon sig nära mig o tar tag i bröstet o säger;


- Men dööö väger de 60 kilo eller ?


Vad vi skrattade... Vi är smått galna när vi är tillsammans, men vi har oxå jätteroligt.


Hon visade oxå hur man virkar med fingrarna, o de va minsann inte lätt sa hon  =)  Man fick inte slarva..


Hon är som en liten tokig mamma. Hon är mer lik mig i sättet än syrran... Det är roligt att lära henne dumheter oxå, har jag gjort med alla barnen hahaha..


Hittade en bh som jag köpte för några år sen som jag slarvade bort. Satte den på huvet på henne som en mössa, jisses vad vi skrattade. Hon älskar att apa sig framför kameran. Ska se hur bilden blev,, kanske lägger jag in den, med ett godkännande från syrran såklart.. Vill ju inte få ett blått öga nästa gång vi ses  =)


På tal om mamma så är hon piggare, det är skönt. Det är inte roligt när hon blir sjuk, blir så orolig även att det bara är flunsan.


Snart är hon tillbaka till sitt gamla tjatiga jag igen  =)   då ska jag försöka komma ihåg att det inte är så farligt med lite tjat  (sure)


Nu ska jag försöka somna till lite fågel kvitter


Ha en härlig dag.. Snart helg igen. Det går skrämmande fort.


 


Glöm inte att RÖSTA PÅ MIN BILD GÄRNA VARJE DAG =)


 


Puss I Pannan


(nää dom väger inte riktigt 60 kg)

6 kommentarer:

  1. att ha du o tilda. Värmer att läsa om era eskapader./blessing

    SvaraRadera
  2. jag brukar lära min systers lilla -åring jätte roliga saker med ;) Hoppas du får en bra dag,kram

    SvaraRadera
  3. Lisa gråtglad17 maj 2007 kl. 13:26

    Läste och log ...mysigt ni har det :-) Kramis. Ha en bra dag

    SvaraRadera
  4. Ja jag blir alldeles varm i hjärtat när vi håller på. Men visst är det roligt att lära dom lite bus =) Ha en fin dag. Kram kram på er

    SvaraRadera
  5. fin gemenskap ni verkar ha*L*...Men du det går inte att rösta på din bild./kram

    SvaraRadera
  6. Jasså då stämmer det Tessan säger att det inte går att rösta... Kanske är nåt fel nu bara.. Eller så har jag fattat fel. Får läsa där en gång till Kram kram o ha de gott

    SvaraRadera