Bloggintresserade

söndag 20 maj 2007

Då va


filmen slut.. Den va väldigt spännande. Sorglig, det tog ganska hårt att titta på den. Jaja jag vet, jag är känslig  =)


Törstig, vänta...


Så nu har jag bubblat lite vatten...


Satt nyss o läste lite i expressen. Nu tycker en 10 åring till om att det ska finnas en lag när det gäller kläder till hundar ? Man ska alltså INTE få klä sina hundar


Ok... Vad säger man om detta ?


Visst jag tycker inte heller om när man förlöjligar sina djur, eller trycker ner dom för det kan man göra.


Dom kan skämmas rejält, men märker man att dom gör de så sätter man väl inte på dom något heller ?


JO många gör ju de. Kolla Paris Hilton, den hon är inte klok. Hon däremot förlöljigar sina djur. Sätta på dom massa smycken osv. Där går gränsen.


Jag har ett täcke, två t-shirts som jag köpte mest på skoj, han har inte använt dom 10 ggr ens.


Men han säger inget när jag sätter på honom det.


Däremot så på vintern så fryser han ofta. Han får t om kramp i benen om man är ute lite för länge. Han är ju så liten så han skrapar nästan magen i backen när han går.. Nää inte riktigt men han är ju nästan vid marken o går.


Är det massvis med snö så drunknar han nästan i snön. Det är många gånger jag får bana vägen för att han ska kunna göra sitt.


Så hittar jag ett par tossor till honom ska jag köpa de till vintern. Snön fastnar som julgranskulor på honom o snor in sig i pälsen.


Så va de me de ..


Va tyst de va här i natt... Ingen som snarkar  =)


Hmm undra om Lena kan sova ? Kan du inte de så vet du att du kan ringa o tjata med mig..


Skickade ett sms till Anna innan. Hoppas att hon hade en rolig ute kväll.


 


Testar om det går att kopiera in mina bakisar här.. Men det lär det inte göra. Blir nog bara en massa html - koder  =)


Vi får väl se..


 


ps,,, jag tog bort bakisen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar