Bloggintresserade

söndag 27 maj 2007

Har slängt ut ungarna

med våld......


Näääää klart jag inte har. Jag satt här i lugn o ro o pulade lite med datorn när Nanna kommer in o sätter sig här. Kludde kladde klitte klutt, så skapade hon en blogg. Nu ska hon banne mig skriva oxå  =)


Efter en stund kommer lillspöket in... Tilda sätter sig vid datorn o håller på med paperdoll heaven. Hon sitter o tjatar med sig själv. Hon sjunger ops i did it again lala lala lalalala så högt hon bara kan =)


Nu är båda inne hos mormor o äter kvällsmat. Teddy väntar nog på att få gå ut o göra sitt. Så det blir en liten runda till.


Hmmm jag har fått ett myggbett på halsen.. Inte kul.


Hoppsan, nu knorrar de visst i magen här. Kom på att jag har ju inte ätit nåt i dag.. Får slänga i hop nåt sen.


Ha en superduper go kväll.


Puss I Pannan


 



En liten puss på Morsdag Här pussar jag min goa mamma, oj då va jag inte gammal

9 kommentarer:

  1. under bart foto,. man blir helt betagen,. ha en fortsatt bra kväll,. kram

    SvaraRadera
  2. att du varit så liten o söt o snäll o rar!!!! kramis o puss

    SvaraRadera
  3. Så mycket kärlek... Och den edwardianska (?) håruppsättningen är jättefin!

    SvaraRadera
  4. önskar dej godnatt och sov så gott!

    SvaraRadera
  5. har du inte ätit på hela dagen? Hoppas att du kan få i dig något gott. Ha en bra kväll och sov gott. Kram!

    SvaraRadera
  6. Ja det är en underbar bild... Älskar bilden, jag har inte så många bilder av min mamma... Hon vill inte vara med på bild i dag,, men jag smygtar lite kort i alla fall. Bara synd att jag har lovat att INTE lägga ut kort på henne... Ja ok utom det här, men det vet hon om NU hahaha... Det blev en macka innan, inget vidare , men det mättade.. Hoppas att ni haft en bra dag allesammans... Nattis Puss I Pannan

    SvaraRadera
  7. fint foto på er:)
    HA en fin kväll, kram

    SvaraRadera
  8. ...där med paperdoll känner jag igen. Hoppas du haft en bra dag trots allt ;)

    SvaraRadera