Bloggintresserade

fredag 18 maj 2007

Ja då sitter jag här igen..

Marcus o Nina är hemma hos sig nu , det va jättemysigt när dom va här..


Hade varit sååå gott med lite pizza, men jag kunde inte fortsätta äta den. Ja dom erbjöd sig att jag skulle få av dom, men jag ville inte ha nåt.. Mådde illa..


Sitter här med knorrande mage, är hungrig som 17..  Blir allt lite grinig när det ska jävlas jämt..


Dom va så gulliga, när jag skulle betala pizzan så kom Marcus fram o betalade min... Men han märkte inte att jag la in pengar i handskfacket..  Jo nu vet han de  =)


Jag får säga till honom när jag inte har några pengar..


Ringde o pratade med Lena innan. Hon har ju haft feber o värk i kroppen.. Värken är fortfarande kvar men hon hade ingen feber i dag.. Det va skönt.


Hon o Pelle va ensamma nu, de va inga barn hemma. Emma har åkt hem till sitt, Anna är hos sig, o Jens med tjej o Sara va med skojterna =)


Ja nu va han visst på Akuten... Han hade gjort nåt med sitt ben. Får väl reda på mer i morgon hoppas jag.. Håll dig i skinnet Jens...


Nä jag måste ta nåt o äta nu börjar jag få ont i huvet..


Hej solong


Puss.

2 kommentarer:

  1. de e mitt största problem att jag e hungrig på kvällarna o de e inge bra för mig............inge bra alls/hoppas du får sova utanvärk eller mindre inatt/blessing

    SvaraRadera
  2. är inte roligt när man är hungrig på kvällarna.. Det är jag oxå. Sen blir det ganska jobbigt när man inte kan sova på nätterna heller o behöva känna knorret.. Ja man får ta en knäckemacka eller nåt o knapra på.... Hoppas att vi båda får sova gott... Kram kram

    SvaraRadera