Bloggintresserade

fredag 18 maj 2007

HAVE A NICE WEEK END =)

Fredag hela dan,,, tänka sig att nu är det helg igen. Kom hem för en liten stund sen, har varit ute på en lite längre promenad nu .. Gick upp till moster o släppte ut katten. Ehh ok hon sprang rakt in igen för Teddy skällde..


 



 


Så hon gömde sig, o jag får gå upp dit sen igen.. Hon har i alla fall friskt vatten o ny mat.


Nu ligger Teddy på fönster karmen o sover gott. Jag ska lägga mig o sträcka ut ryggen lite  =)


Fick i alla fall mitt intyg från f-kassan i dag så nu är det fixat. Ringde oxå till en optiker i stan o sa vad som hade hänt. Ja hon kunde väl inte svara på dom frågorna jag hade nu utan fick ta det med en som kunde sen.. Fick tiden för en stund sen o jag har redan glömt bort när de va.. Ja de är nångång nästa vecka i alla fall kl 16  =)


 


Oj jisses jag trodde käringa ovanför mig skulle ramla ner från balkongen, det dunkade till.. Den hon kan skrämma slaget på en ibland =)


Som vanligt försökte jag titta runt i bloggarna lite innan, men det gick inte, kanske går bättre senare..


Ha en härlig dag


Puss I Pannan 

3 kommentarer:

  1. 000000000000000000018 maj 2007 kl. 15:12

    med ditt bloggtittande? Det är väl tångt i lufta en sån kläm-da som ida när alla e lediga...nästan.. Ha en go helg,du å Teddy (man skulle kunna tro de e BJÖRN!) Kramar fr Kvasta-tanten ;)

    SvaraRadera
  2. söt liten hund. Det förstår jag är ett fint sällskap. Ibland är det faktiskt lite svårt att komma in på bloggeriet. Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. skrämde jag er hahaha... Jo de är väldigt mycket strulande, det är roligt när man kan gå runt o läsa o kommentera lite. Men det är inte alltid de vill som jag vill. Lilleman o jag har en mysig helg, ja vi har det alltid mysigt. Han är min lilla björn,,, tror han i alla fall =) Han är pytteliten men han tror att han är super stor.. Tänk att en sån liten varelse kan betyda så mycket. Han är mitt gosegull. Ha en trevlig helg på er... Dröm sött kram kram

    SvaraRadera