Bloggintresserade

lördag 19 maj 2007

Oj oj oj

Oj oj oj, oj oj oj, ojoj oj oj... Ja jag vet inte varför jag skrev så.. Satt o nynnade så =)


Nu har vi varit ute superlänge... Hade med mig la kamera.. Tog ganska många bilder, så några kommer jag att lägga in i amatörens blogg strax...


En av killarna letade reda på mig o ville att jag skulle plåta honom,, satan i gatan fick inte till några bra bilder när han hoppade i dag..


Jaja får göra om en annan dag.


Har pratat med Moster, dom är hemma välbehållna o katten mår bra, så nu är jag inte katt vakt längre..


Pratade med lilla Lukas genom fönster springan innan, tog lite bilder på honom. Ohh de är en riktig spillevink. Jag funderar allvarligt på att nappa in honom till mig,, adoptera honom.. Jaa de gör jag  =)


Jag vill oxå ha en sån sötnos... Jag vill ha fler barn ju...


Är de några banker öppna nu ???   =)


Jo visst ja,,, jag pratade ju med en tanta från gården, hon berättade att en av tanterna hade blåst omkull i tisdags o brutit armen på 3 ställen.. Stackars henne, hon sitter inne hela vintern o längtar till våren o sommaren så hon kan komma ut. Nu ligger hon på hospitalet. Hon kommer ju inte att klara sig hemma sen. Usch så hemskt. Blir lessen när sånt händer.


Nä, nu fick jag en känsla att jag ska ringa till Lena o prata en stund, så det ska jag göra...


Puss På Ett Tag  =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar