Bloggintresserade

tisdag 22 maj 2007

Sov så gott innan

men de va en tokig tanta som ringde o väckte mig... Anita va de du ?? Japp de va de... Hon va lite pratsjuk. Vi brukar ju ringa o säga god natt. Ja ok, vi ringer ett par tre fyra fem sex ggr / dag  =)


Det har blivit så efter alla år som vi har känt varandra. Ja de händer t om när vi pratar på kvällarna att jag har somnat i telefonen  =)


OM jag är trött eller OM hon bara är tråkig, ja de lär jag väl inte få veta hahaha...


Nä de är ganska skönt att ha ett sånt förhållande där man kan prata om allt, säga en massa saker utan att den andra till illa upp. Nu har hon ju hållit sig i skinnet när hon inte har varit bra i sin axel, men annars så är det ett jädrans tjatande om psp = ritprogrammet om hur hon ska göra de o de o de o de osv...


Hon är aldrig tyst o lyssnar, så då får jag skälla lite. Det behöver hon. När jag åker till henne så ska jag köpa med den starkaste tejpen som finns så jag orkar med att vara där hehehe.


Så va det de gamla vanliga igen, nu kan jag inte svara på PM här inne, eller gå till era bloggar...


Jag blir så glad när jag får lite gulliga PM,, det piggar alltid upp. Tyvärr kan jag inte svara nu.


Herregud vem är intresserad av Japans kejsarpar,, att dom har landat ???!!!


Undra om expressen skriver nåt om mig när jag har "landat" i FJOLLTRÄSK .. Nää de är väl inte lika viktigt  =)


Nä nu ska jag ta en liten sovapylla, o hoppas att jag kan sova ett par timmar..


Jag somnade tidigt innan o sov så gott så jag hörde knappt att det åskade här.


Jag är förste kvinna att springa upp o klä på mig när det åskar..


Nä nu ska jag sluta tjata, blir liksom ingen ordning alls på det häringa =)


Kommer nog snart in igen o se om jag kan hoppa runt hos er...


Hej hopp gummi anka..


Dröm sött


Puss I Pannan


1 kommentar:

  1. jag ...??? jag väcker välan ingen som sover sött...de måste varit nån annan..:).....flåt ska inte göra de mera..fast lite rolit ere..för du låter så kul när man väcker dej..för du kan säga vadsom helst....väcker dej tidigt nu!....kram -...tycker om dej me!:)

    SvaraRadera