Bloggintresserade

söndag 20 maj 2007

Då blev de

några bilder inlagda på bildbloggen. Jag måste åka nån annanstans o ta lite bilder. Funderar på att åka till Stadsparken eller nåt.


Får se vad det blir...


Sitter o tittar på en film på tv4,,, den är bra, men hemsk.. Det är så fruktansvärt att se filmer som man vet är verkligheten för så många.


 


Jag ringde till Lena innan, hon mådde inte bra. Hon har fått feber igen o har mycket värk i kroppen. Hon har fått extra smärtstillande. Jag skojade lite med henne o sa att hon tror att det är ett pensionat hon bor på  =)  Hon skrattade. Pelle hade fixat till lite så hon kunde ligga o titta på tv;n i sovrummet ja de va nåt mer, men det kommer jag inte ihåg..


Minne ? Va är de ?


Jag frågade henne hur det hade gått med Jens (sonens ben), det va ligamentet i knät som va rätt illa, de va inte av som tur va. Alltid är det nåt. Tur att de inte va värre.


Anna skulle visst ut i kväll en stund, hoppas att hon kan slappna av o ha roligt. Det behöver hon.


Tänkte jag skulle ringa till Emma nån dag nu. Vill att dom ska komma tillrätta hemma nu när dom har varit hemifrån ett tag. Kanske inte är så roligt om man ringer o tjatar med en gång  =)


Krya på dig Lena... Tänk på att vi ska åka upp till Toppen o käka lite glass när det är fint väder..


 


Nu börjar filmen igen


Puss & Kram


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar