Bloggintresserade

lördag 26 maj 2007

Muffel i fönstret

Orkade inte vara inne så jag gick ut.. Logiskt va  =)


Har varit ute ca en timme, det va skönt nu.. Innan i dag har det blåst så.


Nu är det halvtid till läggdags,,, ehhh de är de ju inte.. Jag känner för att lägga mig ganska snart..


AAaaaaahhhhhhhhh Teddy ligger o mufflar i fönstret.. Det är väl någon som går på HANS gård kan jag tänka mig...


Woff woooooooooooooff...  Det står löptik i ögonen på honom  ...


Oh så jag älskar denna hund  =)


Undra om jag hinner få mina glasögon innan jag åker till Stockholm ? Hoppas verkligen de...


Jo jag har pratat med grannen nu o hon kan antingen ta Teddy eller köra in mig till stan... Nu slipper jag pussa honom Farväl vid bussen =(


Han fick sig en avhyvling när han skulle nosa i rumpen på Iza... Han låssas att han ska göra nåt annat, men efter två röda är han i rumpen igen , ja dom lär sig aldrig  =)


Sitter o tittar på kortet som jag köpte till mamma.. Det är jättefint. Nu ska jag bara komma på nåt att skriva oxå.. Det är inte lätt.


Får spåna lite på de... Nu ska jag ta mig nåt att äta..


Puss I Pannan


 

3 kommentarer:

  1. för att du tänker på henne. Blomman har hon ju fått tidigare. Glad Pingst och kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Ja vad fan skriver man på ett morsdag kort???(älskar dej mamma det är bra att du har pengar till mej när jag behöver)eller något sådant*S*
    Du ska ha en skön kväll på dej/kram

    SvaraRadera
  3. påminner om min vovve,. känner av en löptik på flera meters håll., finns inget hinder då,. ha en forsatt trevlig dag i möra,. kram

    SvaraRadera