Bloggintresserade

torsdag 24 maj 2007

Rubrik ? Ja kanske de !

Vilken omtumlande dag det har varit. Som jag skrev innan så kunde Lena må bättre. Men jag håller tummarna att hon blir pigg snart så vi kan gå ut o hitta på lite bus  =)


 


Har fått en ny liten vän i dag... Ringde för att få lite råd, men jag visste att jag inte ringde till rätt ställe om man säger så. Men jag gjorde ett försök.


Fick goda råd om vart jag kunde tänkas vända mig. O det ska jag göra.


Det va lite lustigt för jag va lessen när jag ringde dit o pratade med honom , men samtalet slutade med goda skratt o att vi ska höras igen..


Vi pratade ett par timmar tror jag, jo de var de. Jag försöker komma på allt vi sa, jag vet bara att jag sa till Anita att han sa mycket bra saker. Han va lugnande, när jag behövde, o livade upp precis på rätta ställena. Han va skön att prata med.


Hmmm han undrade nog vad jag va för en virrpanna =)


De va en go Göteborgare  =)


När jag lagt på luren så ringer Emma. Söta lilla Emma. Vi pratade, skrattade o grät lite. Jag hoppas verkligen att jag kan hjälpa henne med dom små råden jag kommer med. Vi pratade rätt länge, hennes sambo hade lagt sig o hon skulle ta in hundarna.


Dom hade visst rymt häromdan, men det slutade väl =)


Hoppas att du sover gott nu gumman. O att du gjorde en av dom två sakerna..


 


Undra om Marcus har haft en bra dag på jobbet ? Tänkte att jag skulle ringt till dom, men tiden rann i väg så fort. Får ringa i morgon.


På tal om morgon, så ska jag till optikern..........Japp de ska jag.. Äntligen... Jag ser ju knappt vad jag skriver , dom har blivit ännu värre..


Hoppas att det är en vettig karl som kollar synen o att han fixar det så jag slipper komma tillbaka.


Åt ägg macka för en stund sen, kände att jag blev lite hungrig, hade ju inte ätit nåt i dag  =)  Men nu mår jag illa, får skylla mig själv.


Ska strax krypa ner i sängen. Ska ju köra hela vägen in till city i morgon =)


Hoppas att ni har haft en mysig kväll.


Dröm sött


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. Lisa gråtglad24 maj 2007 kl. 11:51

    ha det så bra hos optikern! Önskar dig en härlig dag!!! Kramis

    SvaraRadera
  2. Håll tummarna att jag blir klar den här gången =) Ha en fin dag kram kram

    SvaraRadera