Bloggintresserade

onsdag 16 maj 2007

Ringa ringa

God eftermiddag på er. Ja då har jag plockat o donat lite. Ja finns lite till som jag kan plocka med, men det gör jag om en stund.


Tänkte ringa f-kassan nu, medans jag kommer ihåg de. De va ju därför jag satte mig här för att leta reda på deras nummer  =)


Sen ska jag dricka mitt kaffe som håller på att rinna ner.. Fortfarande lite tung i huvet, ahhh de är väl nåt i luften  =)


Hoppsan, nu fick jag besök,,, måste ju ta hand om besökaren hehe

4 kommentarer:

  1. det är klart att jag röstar på din bild ha en skön kväll/kram

    SvaraRadera
  2. en trevlig eftermiddag med besökaren, som säkert fick lite av ditt kaffe. F-kassan hann du med den? Kram!

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000016 maj 2007 kl. 22:49

    som håller på att rinna ner??? Vart då? Fniss.. Gonattkramis

    SvaraRadera
  4. rösten gulle dig =) jo besöket va mysigt, lillan va de som kom, den hon kan pimpla kaffe =) Kaffet rann ner till grannen,, eller nää jag har ingen granne under mig =) Hoppas att ni har haft en härlig dag. kram kram på er o sussa gott när det är dags

    SvaraRadera