Bloggintresserade

torsdag 31 maj 2007

Ni är kärringar hela högen

Som lilla Tilda sa - Hej o Hå va röva gå  =)  Ja ok,, nån har väl lärt henne de, men det är INTE alltid jag  =)


Har suttit i telefonen , ringt hit o dit. Men inte fått något uträttat. Förbannade kommun som INTE har hört av sig än om sanden till cykel guppen.....


Men jag ger mig inte, jag ska vara som en nagel i ögat på dom även om dom inte tar hit någon sand..


Skulle ringa till min optiker oxå o fråga om glasögonen va på G men hamnade hos Centrala Trafikinstitutet ?


Hon blev lite tyst när jag frågade om mina glasögon va klara hahaha.


Jaja,,, dom svarar ju så otydligt så man hör jag inte.


När jag väl slå rätt så kan dom inte ta samtalet... Dom sitter säkert o fikar =)


Teddy ligger o piper,,, han vill ut o ha lite kärlek eller så är han bajjenödig =)... Jag sitter o tar en go kopp kaffe.


Grann gubben klipper gräset,,, ja det gör ju inte våran slöa vaktmästare...


Jag frågade honom en gång vad han hade för arb-uppgifter, så han rabblade upp en himla massa... Ok sa jag,, jag bara undrar för du jobbar ju för fan aldrig... Ehh han blev inte glad.


Vi kan inte hålla sams han o jag. Så hyresvärden sa att nästa gång får jag väl skicka en annan vaktmästare till dig..  Jag ska ringa direkt nu till hyresvärden om jag vill ha nåt fixat så det inte ska bli bråk.. Men dom är ju lika slöa dom, så jag sa till dom att ni är ju kärringar hela högen.  Nej jag är INTE elak,,, bara lite otrevlig ibland =)


Fan............ Nu klipper han min gräsmatta,, jag har en spiral med en lång lina så Teddy ska kunna vara ute, o den drar han upp varenda jävla gång.. Jag har sagt till honom att INTE göra de för jag har så svårt att sätta ner den i marken,, det är ju bara sten o jag har ont i händerna...


Andas lugnt................. Gå inte ut o skäll.......


Jahaa jag ska åka o handla lite, men jag vet inte riktigt än vad jag ska köpa... Tv - tidningen,, mjölk, skinka till hunden, hundmat-kattmat, kaffefilter, HALLON, bajspåsar, shampo, balsam, nåt gott att tugga på =)


Ahhh jag får se när jag kommer till Ica. Aaaatttjjjooooo, nu nös gräsklippar gubben hehehe


Riiiing,, riiiiing,,, svar........


Bla bla bla bla bla,,,,


Ja ett par är klara... Yes jag kommer NU....


City here i come.


Hoppas ni har de gott allesammans....


Puss I Pannan på er


bildbevis  *grrrr*


 



Kolla in plattorna, dom är hemska, jag slår snart ihjäl mina tår =(

3 kommentarer:

  1. kanske e lite kär i dej o du ihonom..:) kärlek börjar ju med gräl o så:))....o granngubben verkar ju trevlig...vart de nåt godis på ica eller:)kram

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000031 maj 2007 kl. 21:29

    liknar en korkskruv,tycker ja...hehe Ha de gött o sov sött (ska INTE säja:vakna blött)HIHI Kramis

    SvaraRadera
  3. felringning haha. Här får vi gratis bajspåsar av komunen. Gööörbra/Gokväll

    SvaraRadera