Bloggintresserade

torsdag 17 maj 2007

Morrn morrn

Torsdag i dag, snart eftermiddag ?  Ehh när börjar eftermiddagen ?


Jag har alltid varit en nattmänniska, ja inte så här för det är inte frivilligt. Men jag tycker inte om tidiga mornar.


Hmmm Tessan sa nu att hon skulle rösta på min blomma o det gick inte. De va konstigt för man ska kunna ge en röst / dag.


Så kan de gå när inte haspen är på.


I dag ska Tilda ha sitt barn kalas, vuxen kalaset har hon ju redan haft.. Det skulle komma 9 st, har jag för mig att hon sa.


Det är som julafton för henne i dag med paketer  =)


 


Låg o tänkte på det där med optikern i natt o jag retade upp mig o blev så arg.


När man har en tid så ska man väl få den tiden tills man är klar med undersökningen ?


Nä jag ska ringa till dom i morgon igen, dom får bara fixa en tid till mig omg.


Ska snart iväg o släppa ut katten en stund, se till så hon har mat o vatten.


 


Hoppas att jag har bättre tur att komma runt bland bloggarna i dag... Har ju inte gått så jättebra sista dagarna..


Ha en härlig dag...


Puss I Pannan

1 kommentar:

  1. 000000000000000000017 maj 2007 kl. 15:59

    LUGNT vännen,inte reta upp sej så på "glögona" Det skapar bara otrivsel för dej å katten! :) :) Ha en go dag,Kram

    SvaraRadera