Bloggintresserade

fredag 11 maj 2007

God Morgon på er

Det har varit en intressant natt. Ja om man kan säga så. Fick besök, ja jag vet faktiskt inte vad klockan va, men han gick för en stund sen.


Det va Pelle, Lenas man som behövde prata. (vi pratade om att jag får skriva om detta) O det kändes bra att få prata med bara honom. Lärde känna honom lite mer nu, har inte träffat honom så många gånger.


Han sa flera gånger hur mycket han älskar Lena. Vi pratade om dittan o dattan, men mest hans familj o det som händer nu.


Nu är han på väg hem till sitt, o jag ska ringa till Lena sen när jag har sovit lite.


Så nu ska jag hoppa,, nä ok jag skulle inte hoppa sa Pelle, jag ska lägga mig..   :)


Så ha en härlig dag allesammans..


Puss I Pannan

7 kommentarer:

  1. Sov gott och god morgon....du ska ha en super fin dag/kram

    SvaraRadera
  2. godmorgon ,. ha en mysig fredag,. kram

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000011 maj 2007 kl. 12:05

    du? Du har ett hjärta av guld... Kram /Kvast

    SvaraRadera
  4. du får en trevlig helg, kram

    SvaraRadera
  5. Underbar du är som sitter och lyssnar, verkligen, kramkram:)

    SvaraRadera
  6. om dej.....kram

    SvaraRadera
  7. Right back at ya... ;) Önskar er oxå en trevlig helg, ni är gulliga...Puss & Kram på er...

    SvaraRadera