Bloggintresserade

måndag 21 maj 2007

Regnet öser ner

Har precis varit ute med Teddy, det regnade lite när jag gick ut, men jag hann vara ute ca en minut, så öppnades alla kranar.. I vanliga fall älskar jag när det regnar, men inte just nu när man inte är så pigg.


Har sovit till o från i dag. Vaknade på eftermiddagen av att jag rusade ur sängen -- livrädd...... De va ett viggen som strök vid hustaken.... Hade hjärtklappning en liten stund där  =)


Har ringt efter en ny tid till optikern,,, fick en den 24 maj i stället.. Så nu är det fixat. Igen..


Ska ta mig nåt att äta nu, sen ska jag krypa tillbaka till sängen. 


Hoppas att dagen varit snäll mot er..


Självklart tittar jag in lite senare, går inte vara utan er allt för länge..


 


Puss I Pannan 


4 kommentarer:

  1. för viggen! Man kan bli skräckslagen för mindre. Hoppas att du känner dej lite bättre i kväll! Inte roligt att må risigt! Kram på dej

    SvaraRadera
  2. inte haft åska där uppe??
    Nattinatt kram

    SvaraRadera
  3. skit rädd när det blåste över här.. Kommer ihåg när det gjorde det för många år sen nu. Jag trodde att fönstrena skulle gå sönder, bokhyllan skramlade. Bodde inne i jönköping då. Kommer ihåg att det skrevs om de, patienterna på Ryhov blev jätterädda, ja nåt sånt va de.... Jo de har åskat här, men jag sov så gott som hela tiden. Vilket jag inte brukar göra... Är rädd för åska, så på nätterna brukar jag gå upp o klä på mig =) Känner mig sådär så nu är det tillbaka till sängen igen.. Natti natti kram kram

    SvaraRadera
  4. Skulle titta hur det gick med optikern. Så du e dålig mm inge kul da. Ja vill gärna att du hjälper mig med att få inbilder på bloggen. Jag måste helt enkelt lära mig./natti bless

    SvaraRadera