Bloggintresserade

lördag 26 maj 2007

En hel

dag utan att blogga oj oj oj inte illa.. I dag har det varit lite tråkigt väder, blåser rejält.. Trodde ett tag att det skulle bli åska. Skönt att de inte blev så. Nu tittar äntligen solen fram.


Har fixat o donat lite. Kollat busstider till Fjollträsk  =)


Herregud,,, snart ska jag få se mina loverboys... Tjosan så skoj de ska bli... Men jag vill inte lämna Teddy... Det kommer att bli jobbigt.


Tycker inte om att lämna någon  =)


Men det ska bli så roligt att träffa Anita (säger jag bara för att jag ska få ha nånstans att sova hahaha).. Vi har känt varandra i så många år nu , men aldrig träffats... Hahahaha de kanske skiter sig rejält sen...


Måste få tag i ena grannen, hon som har pudeln Iza.. Hoppas hon kan ha Teddy när mamma kör in mig till bussen.. Vill INTE att han ska vara med där... Kan ju inte sitta på bussen o böla ögonen ur mig för att jag ser lilleman längre o längre o längre bort... Oj snacka om seperations ångest...


Hualigen de tar 5 timmar med buss.. Blir inte lätt att sitta still kan jag lova.. Lite pinsamt att behöva resa på sig i fall man får en kramp eller nåt sånt =)


Det ordnar sig sa han som sket i vasken =)


 


Innan när vi va ute o gick rondan så skulle jag precis gå in åt mitt, så hör jag någon ropar vänta... Vänta lite.


Jag vänder mig om o ser två tjejer... Sen ser jag att den ena är Tilda.. Jag sa de till henne att jag inte såg dom.. Då säger hon, ja men dö ,,,, du har ju inte dina glasögon på dig  =)  så jag förklarade att jag hade linser. Gick i helt andra tankar..


Mysigt hon kom cyklandes till sin moster när kompisarna va där. Sen när dom skulle tillbaka så fick jag en sån smaskig puss.. Det är väldigt viktigt att vi ropar hejdå tills vi inte ser varandra  =)


Linkan har jag inte pratat med på ett tag. Får allt ringa till honom nån dag...


På tal om att ringa så ringde jag innan till Lena, hon va piggare i dag oxå... Lite retlig va hon,,, hon satt o gullade med en liten bebis på dryga 2 veckor... Nu sitter hon o snuffsar i bebis nacken.. De vill jag oxå göra ju...  Det kan hon behöva lite snuffs hahaha..


Ja så det samtalet blev kort, hon ville inte prata med mig =)


Får väl terra henne i morgon igen haha..


 


Undra om filmerna på tv6 i kväll är bra ?


 


American dragons


 


Rage and honor 2


 


Ja vi får väl se.. Nää nu ska jag resa på mig så inte rompen hinner somna  =)


Ha en underbar kväll


Puss I Pannan

3 kommentarer:

  1. rumpan somnar snart här med, måste skaffa mig en riktigare stol aj aj.../B

    SvaraRadera
  2. ...en trevlig afton!

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000026 maj 2007 kl. 22:26

    de gott,vännen! Va kul att träffa kompis du aldrig sett!! Det blir säkert coooolt...Kramisar //Kvastan

    SvaraRadera