Bloggintresserade

onsdag 9 maj 2007

Men hallå varför har du en söndrig telefon ?

- Va har jag ?


- Aaaaa.


- Hopp


- Var är den då ?


- va


- Va är den då,


- Här på tv;n


- På tv;n ?


- Ja inte på tv;n utan på den som tv;n står på.


- Jahaa.


 


Ja de är min lilla söta städ tant.


- Oh oj, muttrar nåt


- Va


- Den som lät


Hahaha men då va den ju inte sönder ?


- Joooooo


- Jahaa


 


Nu mufflade Teddy o Sanna svarade med ett ojdå  ;)


Det är så roligt att sitta o lyssna på ljud. Jag hör hur hon dammar.


Nu byter hon vattnet


- Kranen läcker


- Jahaa


- Det sprutar åt alla håll


- Det gör de ju inte


- Joooo


- Näääää


- Joo


- skojar du ?


- Näää


- När man sätter på ganska mycket vatten.


- Jahaa.


- Dom är är typ dammigare än dammigast..


- Ja men va fan de va ju du som städade förra veckan.


- Ja men ska det se ut så här då. Jag tyckte att de såg bra ut.


Hmmm hon vill smita undan...


Oj oj hon t om dammar på såna ställen som jag inte gör :)


Hon nynnade till lite. Undra om hon hade sjungit om jag inte hade varit här nu ? Eller tagit några dans steg mellan dammtagen ?  :)


- Vem har gjort den här ?


- Anneli


- Va


- Vem har gjort den här Hon håller upp en duk


- Ehh vet inte om det är Marcus eller Tilda


- De är nog Marcus


- Varför tror du de ?


- Därför på Tabergs skolan har dom den här lite vitare grejsen nu förtiden....


*hon sjunger* I told you i wanna go home


- Teddy du ser pigg ut


- Ska jag hänga ut filten på vädring ?


- Ja


 


Nää jisses jag kan ju inte sitta o skriva allt heller även att jag vill.


 


- Jag ser att du har möblerat om


- Har jag ?


- Ja


- På fiskmåsen


- Va


- Den stod inte där jag ställde den


- Ahaa ok.


- Raaaaaaap  


- Är du mätt eller ?


- Jaa


 


Nä fasen nu måste jag göra lite nytta oxå.


 


Puss i Pannan på er.

2 kommentarer:

  1. det låter jobbigt. Hoppas att det är enbart trevliga saker.

    SvaraRadera
  2. vi har så trevligt så.. Hon städar o jag är helt slut hahaha... Ha de gott kram kram

    SvaraRadera