Bloggintresserade

måndag 14 maj 2007

Jag blir så heligt förbannad..

Skulle åka till Ica o handla men stannade till på Konsum för att se om dom fortfarande hade erbjudandet kvar med två pkt canneloni eller hur det stavas.. Har köpt dom innan o dom är supergoda, brukar inte köpa färdig mat annars. Hur som helst åkte jag dit, men dom hade inga kvar, så Mats ringer till Nhr o hör med dom.  Ja visst dom hade sex pkt kvar... Lägg undan dom säger jag , jag kommer om fem minuter.. Jag hörde när han sa det till dom oxå. När jag kommer till Konsum i Nhr så frågar jag vem det va som hade tagit emot samtalet. Sa till henne att de va jag som skulle ha dom paketen.. Vilka säger hon ?


Då fanns det ett pkt.. Nä du tack sa jag, sex pkt hade du sagt till Mats..


Så det fanns ett sketet paket.. Jag blir så jävla trött på att det inte funkar.. Jag stod jämte o hörde hela samtalet.


Då kunde jag lika gärna handlat på Ica här hemma, för där hade dom f-n inget..............


Sur sur sur............


Lessen är jag oxå, för nu så har det blivit ändring när jag ska till Stockholm, jag skulle åka dan innan konserten, men nu blir det samma dag. Jaja va är väl en bal på slottet...


Skallevärken är ju bättre så det är ju alltid nåt.


Gudrun är ute o härjar för fullt.... Det blåser så det knakar i fönstrena...


Ha en fin kväll allesammans,,, det ska jag försöka ha...


Kramelikram

4 kommentarer:

  1. är sååå störande. Hopas du fått en fin kväll iaf :) Sov så gott, kram

    SvaraRadera
  2. jag blev inte glad.. Men nu är jag lugn,,, cool lugn ;) Kvällen har varit bra, har slöat... O nu ska jag hoppa i säng. Hoppas att du haft en bra dag/kväll o även natt nu.. Sussa gott kram kram

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000015 maj 2007 kl. 11:34

    du säker på att det inte är Per? Hehe

    SvaraRadera
  4. Njae helt säker kan jag inte vara :)

    SvaraRadera