Bloggintresserade

tisdag 22 maj 2007

Gutten Morgen

Det är ljumna vindar, grått o trist, regnet hänger i luften, moln, mycket molningt. Luft fuktigheten är HÖG.. De är väldigt kvavt, kan nog bli lite åska inåt landet...


 


Hej Hopp


 


Ja jag skulle inte vara länge som väder kvinna  =)


 


Försökte logga in o kolla mina PM här , men nope de går inte. Kunde slänga in en kommentar till mig själv. Alltid nåt.


Kunde inte somna i natt när jag stängde ner, så jag gav upp o kollade på Expeditionen om Carl Linne med Mattias Klum. Oj oj oj han är så duktig. Klum alltså  =)


Det va intressant att se det som Linne upptäckte, men mest för alla fina bilder o filmen.. Här kan man säga Nice..


Om jag fattade de rätt så är det flera avsnitt..


Känner mig bättre i dag, men är fortfarande tung i skallen, men jag tror att de ligger åska i luften...


Tanta kan bli lite känslig för de ibland  =)


Ska ringa o be Anita kolla igenom förklaringen på bild inläggen till bloggen..


Japp , klart, hon fattade... Då fattar alla  =)  Nä då, det kan ju vara som så att jag inte kommer ihåg att skriva nåt som är viktigt som hör till.


Ja nu blarrar jag på igen utan att veta vad jag säger.. Mao Gallematias =)


Hoppas att ni har sovit gott i natt. Är lite seg i skallen så jag ska nog ta en timme eller två till på kudden  =)


Ha en härlig dag allesammans


Puss I Pannan

4 kommentarer:

  1. Då får jag hoppas att du får en skön dag i dag/kram på dej...

    SvaraRadera
  2. vilka fina kort du tar, blir nästan lite avis att du kan ta så bra kort och inte jag :D haha! Marcus jobb rullar på och jag tror han tycker de är rätt kul. Har vart hos min chef idag, för min anställning går ut om 1 ½ mån, de ville ha kvar mig :D så de va roligt besked. Vore kul om du kunde komma hit snart, de sa marcus i går att han tyckte oxå. Självklart får du låna kameran längre, jag säger till när jag vill ha tillbaka den. Kram o puss Nina

    SvaraRadera
  3. dagen har varit ganska snäll =) Hoppas att din dag varit snäll mot dig Puss I Pannan

    SvaraRadera
  4. Ja men att jag tar fina kort är ju bara för att jag får ha din kamera.. Men det är så roligt, så tack snälla för att jag får låna den. Skönt att Marcus har kommit i gång med jobbet, o att du får stanna. Sen när ni har fått lite pengar kan ni unna er nåt mysigt. Jag kommer gärna till er, hoppas det går bättre nu. Vi hörs av Puss O Kram

    SvaraRadera