Bloggintresserade

lördag 12 maj 2007

Pilsk :/

*gääääääääääääääsp* Jisses va trött jag är... Förstår inte varför Teddy vill ut när han inte gör nåt... Han är bara pilsk...........


Nosa nosa, ja sen en liten pink oxå.. Men han är så skitnödig.. (onödigt vetande) Varför inte sätta sig o ha det klart o sen nosa runt ?


Blaaah..


Ja sticket för jag snällt lägga på hyllan, fingrarna är svullna som attan i dag. Men det visste jag redan att det skulle bli så. Jag ville i alla fall försöka...


Kanske ska prova knyppling eller nåt ?


Huvudsaken är att jag kan sitta här o knacka ihop ett par rader. Eller gå runt o tracka er hahahaha


Men nu är det ett par timmar i sängen igen som gäller,, känner redan att jag dalar bort,,, snark snark snark


Ha en super fin dag trots regn o blåst..


Ja visst ja,, jag har ju pratat med halva familjen Lena.. Dom hade en bra dag. Kalas med många personer... Det är ju Saras speciella dag.


Grattis igen gumman... Försök att låta bli att pilla dig själv i naveln när gästerna kommer   :)


Puss I Pannan på er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar