Bloggintresserade

lördag 19 maj 2007

sexuellt ofredande

Vaken igen efter att ha sovit en liten stund. Inte kommer jag in på några bloggar än..


Nu är det inte många dagar kvar till globen...  Med den här dagen är det exakt 20 dagar kvar.... Ok 19 dagar till jag åker till Anita..


Jag längtar så mycket. Men det kommer att bli tomt, för jag har haft detta att se fram emot ända sen julen.. Japp har räknat ner från den 22 december då vi köpte biljetterna.


Har aldrig varit på globen så det ska bli ett riktigt äventyr. Tänk om vi har skit platser. Men dom säger att vi inte har de. Synd att vi inte fick parkett,,, allra längst fram. Ojjjj de hade varit nåt.. Det är väl tur för killarna för annars hade jag stått på scenen o stuffat med dom. Vem vet,, de kanske jag gör ändå hehehe..


Kanske står i tidningen sen ;  Galen kvinna från Jönköping utslängd från konsert pga sexuellt ofredande....


Ahhhh man måste ju få klämma lite på dom oxå. Sjunga vet jag ju att dom kan..


Asch jag är ganska så snäll av mig. Brukar bara klämma lite  =)


Ojj vad törstig jag va. De va mitt goa bubbelvatten.


aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh vilken spindel vänta


O de är inte sant,,, jag skulle ta kort på den , hann ta några bilder ganska nära, när det hoppar på linsen.


Vilken jädrans tur att jag inte slängde i väg kameran.... Hade varit roligt att betala en massa pengar till Nina nu... Oj oj  vad äckliga dom är... Jag bara ryser


STOOOOOR som en elefant va den oxå... De va annat än gorillan som rymde vill jag lova  =)... Ska lägga in den.. Hua jag tycker att det kryper på hela kroppen nu.....


Kommer strax tillbaka.


Hej Hopp

1 kommentar:

  1. 000000000000000000019 maj 2007 kl. 15:09

    de är visst spindel-år i år! Har klämt ihjäl nåra stycken,brrrr,de krrrasarrr så äcklit men vem vill ha DOM i nyllet på natten????HUUUGA! Hej hopp! =)

    SvaraRadera