Bloggintresserade

tisdag 29 maj 2007

Grymtar som en Gris

Ja då har vi varit ute på en liten ronda.... Tänk att det ska vara så svårt att koncentrera sig på att göra sitt...


Ja nu pratar jag om Teddy alias Lilleman alias Snutten, ja listan kan göras lång =)


Han går o nosar o grymtar som en gris. Undra om han skulle må bättre av en kastrering ?


Sen vet jag inte om jag vill söva honom igen, han har varit sövd så många gånger.


 


Ringde nyss till Lena, men jag råkade ringa när sköterskan va där, så jag ska ringa upp igen.. 


Fick min internet räkning innan lite sura pengar, men det är ju mitt val.... O jag väljer att ha de så då får jag oxå betala 1017 kr/kvartal.


Har sagt till om att jag vill betala månadsvis, men dom har inte den tjänsten än... Alltså Telia har inte den tjänsten ? Jaja..


Nä nu ska jag betala in den o sen ska jag,,,,, jag vet inte vad jag ska göra.. Men kanske kan jag berätta lite senare OM jag gjorde nåt =)


 


Puss I Pannan

1 kommentar:

  1. 000000000000000000029 maj 2007 kl. 23:11

    ...kanske vore nåt? Gonattkramisar fr Kvast ;)

    SvaraRadera