Bloggintresserade

fredag 18 maj 2007

Vill du ha en

ny pizza ?? Nää tack har lite ont i tänderna o mår illa av att tänka på pizza nu...


Ja jag har ju varit o lämnat både pizza o plastbit nu. Jag tittade dom har inget där som liknar den som jag fick i pizzan.. Så den måste ha kommit med från svamp burkarna eller nåt annat. Ja dom kanske va snabba med att byta ut byttorna innan jag kom dit hahaha..


Dom va lessna o bad om ursäkt. Fick 100 kr... Woooow,, jag tjänade 50 kr på att få ont i tänderna. Ja vi får se om jag behöver gå till tandläkaren. Men det gör jag inte i första taget..


Mosters katt kunde jag släppa ut innan, så nu hittar hon väl på lite bus... Bäst att hon passar på innan hon åker in.


Har skickat konsert biljetten till Kicki nu, så hon borde ha den i nästa vecka.


Ringde till en annan optiker som hade ett ännu bättre erbjudande så jag fick en tid på måndag 11;45.... Ehh blir inte lätt att ta sig till stan vid den tiden, men jag måste.


Ska bara ringa o avboka den andra optikern... Tänk om jag får betala för undersökningen som INTE blev klar ?


Haaaaaaa skulle inte tro de.


Har varit o handlat lite på Ica oxå.. Lite smått o gott, fan jag glömde toa papper... Jag visst väl att de va nåt.


Vänta...


Mamma har =)   Vilken tur jag har då..


Gnissel gnissel,,, nu vill lilleman ut..


Han har nog lite ont av magkatarr i dag,, så jag köpte lite dofilus.. Det är inget han äter frivilligt , så jag har en spruta som jag har köpt på Apoteket.. Får brottas en stund, men jag bruka vinna  =)


Nu ska vi ut o kisselera med mera...


Hej hopp gummi anka..


Puss & Kram

2 kommentarer:

  1. 000000000000000000018 maj 2007 kl. 20:00

    HOPP! Här va de bara positivt! Härligt! Glad blir man..

    SvaraRadera
  2. Ja man får ta vara på dom dagarna man är sån haha... kram kram

    SvaraRadera