Bloggintresserade

måndag 14 maj 2007

Sprutar !!!

Tänk vilken härlig känsla när man känner att det sprutar lite försiktigt, sen lite till, lite mer, intensivare, ännu intensivare, till slut så nästan exploderar de,, när det sista nästan släpper lite på trycket så blir det nästan som det "rinner" över...  Mmmmmm underbart....


 


 


 


Fy fan va gott de är att ha en soda stream så man kan bubbla sitt egna vatten ;)


Jaja de va inget annat än detta som sprutade.. Hahahaha..


Usch o fiiii vad ni är snuskiga..


 


I dag vaknade jag med lite skallevärk, det har jag inte haft på ett bra tag.. Så det blir ryggläge en liten stund för avslappning strax.


Men jag måste ju titta till min goa ligga blogg först  ;)


Hoppas att ni har sovit gott, det har jag. Ja även att jag somnade tidigt på morgonen så har jag sovit gott.


Ohh lilla mamma kom ju hem sjuk i går... Hon är inte alls pigg i dag, så hon ska vara hemma från jobbet nu två nätter.


Usch de är inte roligt att se henne sjuk även att det bara är en flunsa...


Hon har fått Alvedon så hon klarar sig. Jag vill så gärna pyssla om henne, men vill inte vara där i fall jag ska bli sjuk...


Jag ska ju snart till Stockholm, globen o IL DIVO.... Så jag undviker allt sånt nu...


Ska åka ner o handla lite till oss båda sen. Men först ska jag lägga ner huvet en stund..


Blogga Lugnt - Ha en härlig dag


 


Puss I Pannan


 


 

6 kommentarer:

  1. 000000000000000000014 maj 2007 kl. 15:31

    lugnt me pannan,vännen. ;)

    SvaraRadera
  2. det har gått runt här i familjen. En fick ju halsfluss./blessing

    SvaraRadera
  3. Efter-regn kommer sol14 maj 2007 kl. 18:25

    min fantasi är det inget fel på! haha!
    hoppas du klarar dig från flunsan! klarakajsa

    SvaraRadera
  4. Lisa gråtglad14 maj 2007 kl. 19:52

    vila...ha en bra dag! kramis:-)

    SvaraRadera
  5. Ha en bra dag och handla förståndigt, kanske lite C-vitaminer. Kram!

    SvaraRadera
  6. Skönt är de.. Nä jag får inte gå o bli sjuk nu.. Håller mig borta från mamma. Det smittar ju som bara den. Jag letade efter c-vitaminer men hittade inga.. Det är gott när man har fantasi... Man kan få till vad som helst.. Ha en fortsatt fin kväll på er... Kram kram

    SvaraRadera