Bloggintresserade

tisdag 29 maj 2007

Inte bara expressen som strular =(

I dag va de inte lätt att komma in o skriva i bloggen... Va 17 håller Expressen på med ?


Har sovit några timmar sen jag vaknade till efter mardrömmen. Har varit ute med Teddy nu ,, o fy fasen vilket väder..


Det är så grått o blåser kallt så det känns som tandvärk i hela kroppen på mig. Det blir till att krypa ner under täcket igen o titta på tv...


Matte försök att klicka dig vidare på min länk som jag har till dig under mina länkar så kanske du kommer in till din blogg.. Jag kommer in o kan skriva hos dig.


Skriv till dom annars o säg till att dom får fixa de, för nu har det strulat länge igen.


 


Jag har nu i ett par dagar försökt få svar från spray om min hemsida, det går inte göra nåt med den. Har försökt lägga till en ny sida, lägga in bilder, html-koder osv men INGET funkar, så jag skrev till spray.


När man skriver får man fylla i vad ärendet gäller o gör man inte de ,,, ja då kan man inte skicka mailet...


Alltså jag skriver så här;


 


Topic: Sidbyggare
Description: Vad är det för fel på sidan ? Det går inte att lägga in något. Har försökt i två dagar nu att lägga in både bilder o html - koder. Det går heller inte göra en ny sida...

Behöver hjälp - Anneli


 


Jag får till svar ;


 


Hej!

Vad använder du för verktyg för att uppdatera din hemsida?

Med vänliga hälsningar xxxxxxxxx


 


Jag svarar tillbaka ;


 


NÄR MAN SKRIVER TILL ER MÅSTE MAN JU VÄLJA


VAD DET ÄR SOM GÄLLER. JAG VALDE SIDBYGGAREN..


ALLTSÅ JOBBAR JAG MED

SIDBYGGAREN......


 


Jag fick tillbaka detta ;


 


Hej!

Om jag öppnar din sidbyggare ser jag en helt annan sida än den sida du har publicerad idag, har du klickat på "Publicera" för att visa din nya sida istället för den gamla? ..


Med vänliga hälsningar xxxxxxx


 


Jag skickade mitt svar nu så här ;


 


Ja men det är ju klart att du ser en helt annan sida när du är INNE i sidbyggaren än den du ser som är


publicerad... Det är inget fel på utseendet utan att det INTE går att lägga till sidor, bilder, html-koder osv,


så det har inget med att publicera sidan att göra. Jag vill kunna lägga till en helt nu sida o lägga in saker där ,, men det går inte........


Anneli


 


Ehhh jag undrar vad jag får till svar nu ?


När man skriver vad det är som gäller o får en massa dumma frågor tillbaka får jag tuppjuck


Ja mycket ska man vara med om  =)


 


Ska bli intressant att se vad dom skriver tillbaka.


Nu ska jag krypa ner i min goa säng igen o mysa,, eller snarka =)


Ha en härlig dag allesammans..


Puss I Pannan

1 kommentar:

  1. Jag har till och från sådana, men då skriker jag tills jag vaknar av mitt eget skrik. Brukar höra hur det ekar. Det är inte lätt. Hoppas att du fick somna om nu och fick en lugn skön sömn. Skönt om det grejar till sig med din hemsida. Så´nt är frusterande. Kram!

    SvaraRadera