Bloggintresserade

fredag 18 maj 2007

Börja om från början

Börja om på nytt... Japp de gör vi... Skrev lite med det försvann  =)


Men det va inget viktigt... Bara lite gallematias...


Nu har det varit ca 20 min sovande, vakna , vrid, vänd, upp o gå.. Gav upp efter 1 ½ timme.


Precis när jag gick upp så kom Teddy o satte sig vid fötterna o gnällde. Ja då började han prata med Uuuuulllrrriiikkk. Inget hulkande den här gången utan bara rakt ut. Skura av golvet, torka munnen o nu ligger han o sover gott i min säng  =)


 


Innan i kväll när vi va på pizzerian så stod jag o pratade med gubbarna. Jag märkte inte att Marcus kom emot mig förrns jag kände hur han sätter fingrarna i sidorna på mig o jag skriker högt.


Den ena killen blev så rädd när jag skrek till. Han visste väl inte om han skulle skratta eller gråta den stackarn. Ja jag hade aldrig sett honom där. Marcus började skratta så han blev högröd i ansiktet, o jag skrattade oxå. Jämte Nina stod en tjej, ögonen blev som pingpong bollar på henne, men hon skrattade lite till slut.


Sådan mor sådan son... Love it...  Tur bara att jag inte va pinkenödig  =)


Förresten jag försökte ju få tag i dom här dragsmällarna när jag va på A6,, men det fanns inga. En kille han tittade på mig precis som att de va 100 år sen dom fanns att köpa  =/


Jaja, jag får hitta på nåt annat..


Nu låter Teddy som en liten motorbåt som har svårt att starta , han mufflar i sömnen , det låter så mysigt.


Tänk när man ligger o sover gott så dunkar de till i väggen som 17,, man vaknar ju upp på två röda med hjärtklappning. Då är det han som ligger o sparkar i väggen. Bara de att han blir lika rädd när det dunkar till som jag blir  =)


Nä jag ska ta ut o kissa honom en gång innan jag somnar.


Ha en härlig dag


Blogga lugnt, dont get lost in space  =)


 


Puss I Pannan


 


Vilken jäkla tur att jag kopierade den här gången för allt försvann igen, vart utloggad.. Förbenades strulande hela tiden

4 kommentarer:

  1. Lisa gråtglad18 maj 2007 kl. 10:44

    Vill önska dig en härlig dag och helg:-) Kram från mig till dig

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000018 maj 2007 kl. 11:44

    kattmamma! Kram till er båda,fniss..

    SvaraRadera
  3. Snarka du fortfarande.........*L*... Ha en fin dag vännen, kramkram:)

    SvaraRadera
  4. helg önskar jag tig åxå, kram

    SvaraRadera