Bloggintresserade

onsdag 9 maj 2007

Slåss med knytnävarna

Det är lite av en ÅNK dag i dag.. Jag får liksom inget gjort... Ja nu menar jag INTE städning för det har Nanna gjort perfekt så jag har så rent o fint... Tack snuttan.


Nää så fort jag ska göra nåt, så går jag till nåt annat, sen kommer jag inte ihåg vad jag skulle gjort från början.


Så nu sitter jag här ,,,,, där jag trivs bäst  ;)


Skål,,,, en liten värkpylla...


Kommunen har INTE hört av sig i dag heller. Förbannade slö rövar.


Ska försöka i morgon, men det är väl ingen risk att man kommer fram, o om jag gör de så får väl barnen ingen sand... Det kanske är därför dom INTE hör av sig.


Ja då blir det väl tidningen man får ta till...


 


På tal om tidning så läste jag om den stackars bebisen som inte fick bröstmjölk för att föräldrarna är veganer..


Men om föräldrarna är veganer, så äter dom väl inte kött osv...


Hur kan bröst mjölken vara skadlig för veganer ? OM då inte mamman smygäter...


Svält dom ,,, som dom lät sitt barn svälta. Fruktansvärt.


Det är skrämmande med allt som händer i världen. Mer elände blir det för varje dag som går.


Det är inte konstigt att man brakar ihop.


Nä det skulle vara som förr när man slogs med knytnävarna... En rak höger till dig o en till dig. Pang ligga golvad, sen fortsätta med livet.


Häst o vagn, slit o släp.


Fast jag vill ju ha min dator, kamera, mobil o allt det där som är så onödigt...


Allt som man INTE är beroende av *host*


Nä gör som Kevin Federline,,,,, han pratar skit om Britneys nya karl... Han är en riktig karlakarl.....   ;)


 


Till den som inte vill ha klasar med fästingar på sig eller sina djur, men inte vet hur man plockar bort dom kan TITTA HÄR


 


PlättLätt

2 kommentarer:

  1. Visst e de otäckt med allt som händer.....helt ofattbart egentligen. Kramen på dej:)

    SvaraRadera
  2. Det är så jävla mycket skit i samhället så jag tror att folk blir avtrubbade!!!Men vad fan ska man göra åt det???
    Men men du ska ha en skön kväll/kram

    SvaraRadera