Bloggintresserade

fredag 11 maj 2007

Trevlig Helg

Ja då har en vecka gått igen. Fort går det oxå. Vart tar tiden vägen ?


Jag tycker inte att man inner med något, jag vill så mycket, sen blir det inget i stället  ;)


Ja de är väl typsikt mig..


Har försökt att få tag på Lena, men det tutar upptaget, hon sitter väl o kacklar med någon som vanligt   :)


Hoppas att hon har en bra dag, Ja hela familjen såklart.


 


Jag förstår inte vad jag har gjort i bröstryggen ? Fick så ont i går , det strålar upp mot halsen, under skulderbladen,, o trycker utan bara f-n... Känns inte som jag får någon luft..


Asch färdig gnällt...


Jaha då ska lilla mamma åka i väg över helgen med en kompis. Hon börjar få ont i halsen o jag sa till henne att ja men du åker väl direkt hem om du blir sjuk ?


Här är det jag som tjatar på henne, jag skickade med henne lite i fall hon får ont i skallen, såg till så hon hade med de o de..


Sluta nu säger hon, jag ska bara vara borta i 2 dagar..  :)


Hon ringde nu, så nu åker hon strax,,,, kör försiktigt....


 


Jag hade satt telefonen på återupprigning till Lena, så nu har jag pratat med henne en stund. Allt va lugnt hos dom. Hon lät hyfsat pigg. Skönt de.. Pelle tyckte att det hade varit lite jobbigt att han "störde" mig med sina bekymmer... Vilket han inte gjorde. Ibland behöver man någon att prata med, eller bara sitta med, eller bara få en kram. Jag berättade för honom om första kramen jag fick av Lena. Den glömmer jag aldrig.


 


Vilket skit väder det är. Tänk om det kunde vara lite uppehåll så jag kunde gå ut o ta lite kort i alla fall... Jag vill hitta något fint att ta kort på, men det ska vara spontana bilder. Asch vad jag tjatar..


Ha en bra dag allesammans...


 


Puss I Pannan


 

5 kommentarer:

  1. 000000000000000000011 maj 2007 kl. 18:31

    du är ganska söt när du tjatar ;) Hälsa mamma det..;)
    Kramis å ha en go kväll../Kvasten

    SvaraRadera
  2. har jag lyckats ta mig ut i dag...jäkla piss väder...

    SvaraRadera
  3. ja du det ska jag hälsa henne.. Så håller hon tyst o lyssnar på sin dotter sen..... Ha de gott kram kram

    SvaraRadera
  4. Ahh inte behöver du gå ut i dag... Här öser det ner.. Ja de va lite uppehåll nu när jag o hunden va ute... Slappa du lite kram kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas du hår en kalas fin kväll/kram

    SvaraRadera