Bloggintresserade

söndag 27 maj 2007

Nä nu jävlar

Jag fattar inte hur dom tänker  ? Madeleines pappa har börjat blogga.... ( han kan gärna blogga för sina känslor men inte lämna ut allt )


Han skriver om allt. När dom tar med barnen till barn klubben - tider o allt...


Det är så jävla korkat att lämna ut alla dessa uppgifter..


Vill dom INTE BEHÅLLA SINA TVILLINGAR ?


Det verkar inte så. Skulle aldrig falla mig in att lämna ut en massa uppgifter ...


Ahhh jag blir bara så heligt förbannad. Kan dom inte tänka. Lika så pressen att dom går ut med sånt här...............


 


Skit dåligt.................


 


Lägg ut alla uppgifter under dagen, sen ber dom på kvällen att hon ska komma tillbaka......................


 


Rimmar väldigt dåligt tycker jag.....

3 kommentarer:

  1. Ha en fin kväll vännen, kramkram:)

    SvaraRadera
  2. självklart hoppas jag att hon kommer till rätta. Tycker bara att de är hemskt att han lägger ut sån info..... Blaaahhh... Ha en härlig kväll du oxå kramkram

    SvaraRadera
  3. me dej. dom lämnar ut lite för mycke tycker jag oxo...kram

    SvaraRadera