Bloggintresserade

onsdag 16 maj 2007

Anita vill ha en kurt haha

Hahahaha, jag har pratat med Anita i telen en stund nu. Så medans vi pratade så hoppade jag in i duschen.... Satte på strålarna extra så hon skulle höra de..


Efter en liten stund säger jag till henne att vänta.


- Jahaa svarar hon.


- Oh Oh oh ja.  Så klar


- Men va herregud gör du ?


- Använde duschslangen hahaha


- Ja de kan jag tänka mig att du gjorde...


 


Hahaha f-n så sjuk hon är,, de tar väl mer än tre Oh;n eller hahahaha....


Näää kanske ska sikta in mig på en kurt i stället... De är nåt för dig Anita... hahahaha...

4 kommentarer:

  1. nattinatt, sov gott :)

    SvaraRadera
  2. dröm sött kram kram

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000016 maj 2007 kl. 10:28

    har snuskig fantasi? Rannsaka dig själv...... hehehehe VA? 8-/

    SvaraRadera
  4. Who meee ? Snuskig fantasi,, nej nej nej =) Jo lite kanske... Ha en fin dag kram kram

    SvaraRadera