Bloggintresserade

torsdag 10 maj 2007

Va f-n är det för ikon på startfältet ?

*sjunger*


God morgon är ni rikigt vakna än. God morgon, eller har ni bloggat hela dan ?


Hmm det gick inget vidare  ;)   Hoppla,, vänta lite..


 


Mmmmmm precis lagom med mjölk, lagom varmt.. Ohh vad gott.. Ja jag glömde ju som vanligt mitt kaffe.


Varför hinner man alltid sätta sig skönt innan man kommer på att man har glömt nåt ?


Man tar en klunk kaffe, låter det sakta rinna ner,, ahhhh gott gott.. Ja jag pratar om kaffe nu o inget annat..


Jo minnet..


Vänta va f-n är det för ny ikon jag har på startfältet ????


Jahaa de finns nya uppdateringar.. Klicka jag till på den nu så försvinner väl det här.. Nä den gubben gick jag inte på.


Ja då va det ju det med minnet ,,,, jag GLÖMDE vad jag skulle säga.


Det va väl inget viktigt..  :)


Är det fortfarande INGEN som har hittat nyckel så nån kan komma o låsa upp här... ???....


Nä jag menar ju min nacke,, spärren har fortfarande inte släppt ju..


I dag är en viktig dag, ja alla dagar är viktiga men den här dagen  ÄR  viktig... Kan inte säga nåt än, det gör jag senare..


 


Ja visst ja,, Lena tyckte att jag skulle lära mig att spela Jag ska måla hela världen lilla mamma..... På Piano.. Jag har ju ett jättefint piano med en jättefin stol som jag har fått av LENA... ( har pratat med henne o jag får skriva namnet)


Det är inte lätt att lära sig att spela, jag får liksom inte in nåt i huvet, jag tycker inte att det borde vara något problem för jag har mycket tomrum där... Jaja,, vem vet , jag kanske lär mig den ;)


 


Nu får jag nog ta o uppdatera skiten som ligger o väntar, sen blir det en liten ronda här inne för att se så ni håller er i skinent


 


♥ Puss I Pannan ♥


 

5 kommentarer:

  1. Nika, Under solen i Cinci.10 maj 2007 kl. 15:49

    Pianospel är inte helt lätt men lycka till
    Ha en bra torsdag
    http://simonslane.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. nää jag vet, jag har tagit några lektioner... Jag försökte skriva i din nya blogg igen, men det går inte... Jag vet att jag gör fel, men inte vad jag gör för fel :) ha de gott kram kram

    SvaraRadera
  3. jadu de kan man ta....men va sjutton de e nästan dags o lära dej lite mer än...kalle johansson...de där tomrummet du har ..hmmm de e nog jäklit svårt o fylla opp:)..ok jag ska va snäll..! hörs senare...kraaam

    SvaraRadera
  4. du slapp starta om datorn efter uppdateringen ;) Kram!

    SvaraRadera
  5. nä jag behövde inte starta om datorn... Jag klarade mig... kram kram

    SvaraRadera