Bloggintresserade

torsdag 24 maj 2007

Vilken natt

Jag pratade med Anita/snubblis på kvällen, ja vi fortsatte till halv 3 på natten så jag låg i sängen o pratade. Kände att jag inte ville sluta prata för alla tankar.


Vi pratade om allt möjligt, sen frågar hon hur Lena mår osv. Vi pratar om Lena o jag berättar hurdan hon är som person.  Det går inte beskriva henne med bara ett ord  =)


Jag vet inte vad det va som fick oss båda att börja stor tjuta, jo det va ju med Lena. Men efter en stund så började jag skratta samtidigt som jag gråter. Jag sa till Anita att hade Lena sett oss båda nu så hade hon skällt på oss, sagt till oss att ta oss i kragen. Då brast Anita oxå i skratt..  Sen kändes det bättre. Vi sa god natt o la på.


Mina tankar va fortfarande hos Lena en bra stund.. Sen sa jag god natt till henne oxå.


 


Sitter här med mitt kaffe nu o väntar på att tiden ska gå så jag får åka in till optikern... Ja jag behöver inte vänta, för jag måste göra mig i ordning först  =)


Så det är lika bra att jag sätter fart..


Ha en härlig dag allesammans


 


Puss I Pannan


 



den här fick jag av min kompis bellan  puss o kram till dig bellan, snart kommer jag o hälsar på er...

1 kommentar: